آموزش های رایگان

تغییر رنگ مو

تغییر رنگ مو

آموزش تغییر رنگ مو در فتوشاپ

تغییر رنگ مو در فتوشاپ بسیار ساده است و با روش‌های گوناگون می‌توانیم رنگ موها را تغییر دهیم. در این آموزش یاد خواهید گرفت تا رنگ‌های دلخواه به موهای سوژه اضافه کنید تا حالتی فانتزی و فشن داشته باشد.

 

روش‌های گوناگون نیازمند این است که شما کار با ابزارهای مختلف را بدانید و البته ماسک و جداسازی را بلد باشید. اما اینجا قصد داریم به‌دوراز هرگونه پیچیدگی به‌سادگی رنگ مو را تغییر دهیم.​ همچنین برای یادگیری بیشتر و مهارت های مفید برای روتوش عکس در پایان این مقاله صفحات آموزشی را به شما معرفی می کنیم تا با تماشای آنها در مسیر ویرایش تصاویر رشد یابید.

 

آموزش تغییر رنگ مو در فتوشاپ

 

تغییر رنگ مو باید هماهنگی و هارمونی داشته باشد با رنگ پوست سوژه، آرایش و محیط. هدفمند رنگ مو را انتخاب کنید.


اگر مبتدی هستید و کار با نرم‌افزار Photoshop را به‌خوبی یاد ندارید، توصیه می‌کنم دوره رایگان فیلم آموزش فتوشاپ را مشاهده کنید تا کار با ابزارهای آن را به‌خوبی بیاموزید. فتوشاپ ابزار کار روتوشرها است پس باید به آن مسلط باشید.

 

در این لحظه که این آموزش را برای شما تهیه می‌کنم، می‌خواهم به‌زودی آموزش‌های جدیدی در این زمینه بسازم، پس حتماً مجدد به این صفحه سر بزنید و از آموزش جدید بهره‌مند شوید.

 

در ادامه، همین روش را بروی تصویری جدید انجام می‌دهیم. من از رنگ‌های پر اشباع و تضاد استفاده کرده‌ام تا تغییرات را به‌خوبی مشاهده نمایید.

 

شما نیز می‌توانید به‌عنوان تمرین از چنین رنگ‌هایی استفاده کنید اما پس از کسب تجربه، حتماً در انتخاب رنگ دقت داشته باشید.

تغییر رنگ مو

 

قبل از انتخاب رنگ، بارها کل تصویر و جزئیات چهره را مورد بررسی قرار دهید تا رنگ مناسب را بیابید

بازگشت به لیست

این مطالب پیشنهاد میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *