آموزش های رایگان

فیلم آموزش ساخت خط چشم

فیلم آموزش ساخت خط چشم

آموزش ساخت خط چشم در فتوشاپ

در مقاله فیلم آموزش ساخت خط چشم با فتوشاپ قصد دارم تا روش ساخت خط چشم را آموزش دهم که بتوانید به‌سادگی برای سوژه‌های خود استفاده کنید. خط چشم برای جلوه‌دادن و افزایش زیبایی چشم بسیار اهمیت دارد. اگر چهره سوژه شما در تصویر فاقد آرایش یا خط چشم باشد، با روشی که در ادامه خواهید آموخت می‌توانید تمرکز و توجه بیننده را به سمت چشم‌ها هدایت کنید.​

برای ساخت خط چشم در فتوشاپ از چشم‌ها به‌عنوان نقطه کانونی عکس بهره ببرید.


چشم‌ها مانند لنگر کشتی، نگاه بیننده را در عکس نگه می‌دارند، پس روتوش و ادیت چشم‌ها اهمیت بسیار بالایی دارد و به مهارت و دقت زیادی نیازمند است. مخصوصا در این فیلم آموزش ساخت خط چشم در فتوشاپ میبینید که چگونه استفاده از چشم ها به عنوان نقطه کانونی چگونه میتواند باعث ایجاد تمایز در کار ما می شود.

 

برای فراگیری این آموزش و نتیجهٔ بهتر، باید با ابزارهای انتخاب در فتوشاپ آشنایی داشته باشید، بخصوص ابزار پن(PEN) زیرا با این ابزار خواهید توانست خطوط منحنی عالی رسم کنید.

 

ازآنجاکه خط چشم‌ها معمولاً از خطوط صاف و منحنی تشکیل شده است، پیشنهاد می‌کنم آموزش کار با ابزار پن(PEN) را در اولویت قرار دهید.

 

البته برای راحتی کار و آشنایی شما با نحوه رسم خط چشم، در این آموزش من از ابزار دیگری استفاده می‌کنم و شما هم می‌توانید برای شروع همانند من پیش بروید.

 

فیلم آموزش ساخت خط چشم

 

 

در ادامه مجموعه آموزش ساخت خط چشم در فتوشاپ می خواهیم قدری فراتر برودیم و به خط چشمی که ساخته‌ایم، رنگ اضافه کنیم و خط چشم‌های رنگی و فشن بسازیم. (  خط چشم یا سایه چشم )

 

اگر تجربه‌ای در آرایش صورت و کشیدن خط چشم ندارید، بخصوص روتوشرهای آقا، می‌توانید در گوگل جستجو کنید.

 

کافی است جمله‌ای مانند: خط چشم را در موتور جستجوگر گوگل بنویسید و در بخش تصاویر آن، نمونه مثال‌های بسیاری را پیدا کنید.

 

تصاویر یافته شده را در کامپیوتر خود ذخیره کنید و هنگام روتوش از آنها الگو بگیرید.

 

ازآنجاکه برای ساخت خط چشم در فتوشاپ آن را به‌ صورت دستی رسم می‌کنید، خلاقیت شما بی‌انتها است و می‌توانید خط چشم‌های فانتزی و فوق‌العاده بکشید بدون آنکه نگران چیزی باشید.

 

خلاقیت شما انتها ندارد پس بی‌نهایت از آن لذت ببرید. همچنین می‌توانید خطوط رسم شده و نمونه‌های ساخت خط چشم در فتوشاپ را که ایجاد کرده اید با ما به اشتراک بگذارید.

 

آموزش ساخت خط چشم در فتوشاپ

 

در روتوش عکس با فتوشاپ، این نرم‌افزار ابزارکار شماست پس باید کار با آن را بدانید. در مقاله آموزش فتوشاپ که اینجاست به‌صورت ویدئویی گام‌به‌گام آموزش داده‌ام و می‌توانید تماشا کنید و بهره ببرید.

 


برای روتوش چشم و رسم خط چشم برای مدل و سوژه، مهارت کار با ابزارهای سلکت کردن و انتخاب الزامی است، می‌توانید به مقاله‌ای که اشاره کردم بروید و ویدئوهای آموزشی  ابزارهای SELECT در فتوشاپ را ببینید.

 

  • در انتهای این مقاله ، آموزش ابزار پن ( PEN ) را تماشا کنید

 


من فقط قصد دارم مسیر آموزش روتوش عکس را برای شما ساده‌تر کنم و تمام آنچه نیاز دارید را در اختیارتان بزارم.

 

ممنون که این آموزش را تماشا کردید

بازگشت به لیست

این مطالب پیشنهاد میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *