معرفی 1 روش کسب درآمد از تولید محتوا بدون داشتن محصول
خواننده عزیز، پیشازاین دربارهٔ روش درآمدزایی بهوسیلهٔ سیستم همکاری در فروش سایت روتوشر برای شما مقالهای نوشته بودیم که چطور با تولید محتوا کسب درآمد کنید. لینک مشاهده مقاله را در انتها برای شما قرار دادهایم.
اما در اینجا قصد داریم بخش جدیدی از سایت را به شما معرفی کنیم که راهنمای کسب درامد از تولید محتوا برای علاقه مندان و نویسندگان است.
با اجرای طرح صیانت اینترنت بهزودی شاهد ازکارافتادن بسیاری از وبسایتها و شبکههای اجتماعی خواهیم بود، با این اتفاق ناگوار تمامی عزیزان میبایست صبر کنند تا ببینند چه شبکه اجتماعی جای فیسبوک یا اینستاگرام را خواهد گرفت و سپس مجدد شروع کنند در آن شبکه تولید محتوا و جذب مخاطب.
ازاینرو تصمیم گرفتیم پیشازاین اتفاق دست بکار شویم و بستری مناسب و امن را برای تولیدکنندگان محتوا محیا کنیم، جایی که بتوانید با خیال راحت محتوا تولید کنید و بدون نگرانی از محتوای خود درآمد کسب کنید.
بستری مناسب با مخاطب هدفمند
سایت روتوشر سالهاست که مخاطب و خوانندگان خاص خودش را دارد، این مخاطبان و خوانندگان همگی در زمینهٔ فتوشاپ، گرافیک، عکاسی، ادیت و ویرایش عکس فعالیت دارند یا علاقهمند به چنین مباحثی هستند.
پس اگر شما تولیدکننده محتوا و نویسنده هستید، مخاطب شما در اینجا کاملاً هدفمند است. به طور مثال خواننده و بیننده محتوای شما به دنبال یادگیری دستور پخت غذا نیست، بلکه همگی در جستجوی یکی از شاخههای بالا هستند که ذکر شد.
روتوشر نقطه شروع داستان تو
تصمیم گرفتهایم مقالات، مطلب و محتوای شما را در زمینهٔ عکاسی، فتوشاپ، گرافیک، ویرایش عکس در سایت روتوشر درج کنیم. به همراه نام و مشخصات خودتان.
محتوای شما در رسانهای درج میشود که رتبهٔ 1 گوگل را کسب کرده، سالها فعالیت و ماهیانه هزاران بازدیدکننده دارد.
در منزل بهصورت تخصصی برای مخاطب خود محتوا تولید کنید و از رسانهای مفید مانند روتوشر برای شتاب گرفتن بهره ببرید.
کسب درآمد از تولید محتوا بدون داشتن محصول
این سؤال برایتان پیشآمده است که چطور میتوانم با تولید محتوا، نویسندگی و درج مطلب در سایت روتوشر درآمد کسب کنم؟
هنگامیکه محتوا و مطلب شما مورد تأیید قرار بگیرد و در وبسایت روتوشر درج شود، در محتوای شما “دوره روتوش عکس” معرفی خواهد شد. این معرفی بهگونهای است که قابلیت کلیک دارد. یعنی در بدنهٔ محتوای شما به شکلی که به آن آسیبی وارد نشود، دوره روتوش عکس روتوشر معرفی میشود تا خواننده بتواند روی آن کلیک کند و وارد بخش ثبتنام و خرید شود.
این “دکمه” که خواننده روی آن کلیک میکند، حاوی لینکی است که متعلق به شماست و اگر خواننده خریدی انجام دهد 500 هزار تومان از شهریه به شما تعلق میگیرد. در واقع اگر خواننده مطلب شما روی لینک کلیک کند و در دوره ثبتنام کند، ما متوجه میشویم که آن خواننده از محتوای شما آمده است و از شهریه پرداختی 500 هزار تومان به کیف پول شما منتقل میشود.
همکاری در فروش با محتوا
برای درک بهتر مطلب میتوانید به بخش سیستم همکاری در فروش روتوشر شوید و این مطلب را مطالعه بفرمایید. سیستم کاملاً هوشمند و خودکار است، همچنین شما میتوانید در داشبورد کاربری خودتان میزان فروش و درآمدتان را مشاهده کنید.
محتوای مفید و کاربردی تولید کنید تا حتی وقتی خواب هستید درآمد کسب کنید.
این پرسودترین روش کسب درآمد از طریق تولید محتوا است که اینک با آن آشنا شدهاید. 2 راه درآمد کسب کردن برای نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا:
1- برای دیگران محتوا تولید کنید و به آنها بفروشید
2-محتوای خودتان برایتان درآمد کسب کند
چطور و چگونه تولید محتوا را شروع کنم؟
قدم اول: تدوین استراتژی محتوا
این سؤالات را از خود بپرسید که مخاطب از شما چه میخواهد؟ مخاطب دنبال راهحل برای چه مشکلات و چالشهایی است؟ چطور میتوانید به مخاطب کمک کنید تا موفق شود؟ باتوجهبه بستری که در آن تولید محتوا میکنید باید مخاطب خود را بشناسید و بدانید به دنبال چیست. به طور مثال در سایت روتوشر افراد علاقهمند به عکاسی، عکاسی چهره و پرتره، فتوشاپ، ادیت و ویرایش عکس، روتوش تصویر هستند؛ بنابراین در هر یک از این زمینهها میتوانید محتوا تولید کنید.
قدم دوم: تحقیق کلمات کلیدی
کلمات کلیدی چه هستند را با یک جستجو ساده در گوگل متوجه خواهید شد. کلماتی هستند که مخاطبان هنگام جستجو در اینترنت تایپ میکنند و بکار میبرند. مثال: شما مقالهای تهیه کردهاید دربارهٔ ” نرمافزار مناسب برای شبیهسازی نورپردازی چهره”. مخاطب شما نیز به دنبال یافتن چنین نرمافزاری هست و کلمه کلیدی این مطلب میتواند “نورپردازی چهره” یا “نرمافزار نورپردازی چهره” باشد.
اینگونه مطلب شما در لیست سایتهایی در گوگل قرار میگیرد که مخاطبان به دنبال آن هستند و در نتایج جستجو به آنها نمایش داده میشود. حتماً دربارهٔ تحقیق کلمات کلیدی دانش خود را افزایش دهید و تحقیق کنید.
قدم سوم: ایدهپردازی
پس از اینکه مخاطب خود را شناسایی کردید، عنوان و کلمه کلیدی مناسب را برگزیدید حال نوبت آن است تا ایدهپردازی کنید که چگونه محتوایی را تولید کنید. محتوا شامل عکس، ویدئو، صدا، اینفوگرافی و غیره باشد؟
چگونه میتوانم محتوایی تولید کنم که تمام نیاز مخاطب را برطرف کند و در پایان از مقاله من لذت برده باشد و آن را با دیگری به اشتراک بگزارد.
قدم چهار: شروع تولید محتوا و ویرایش آن
در نوشتن مقاله میبایست صبور باشید، ابتدا فقط شروع کنید و بنویسید. تمامی ابزارها را تهیه کنید؛ مانند ویدئو، عکس، راهنما، صدا و غیره. سپس محتوا را تکمیل کنید؛ اما انتشار ندهید، بهتر است 1 یا چند روز بعد دوباره به سراغ آن بروید و مورد بررسی قرار دهید شاید لازم باشد مطلبی به آن افزوده شود. شاید ایدههای جدیدتر و بهتری به ذهنتان خطور کند که محتوا را ارزشمندتر کند.
قدم پنج: توزیع و ترویج محتوا
بعد از بارگذاری محتوا حتماً آن را در شبکههای اجتماعی مانند: پینترست، فیسبوک، اینستاگرام، واتساپ، تلگرام و غیره به اشتراک بگذارید. اینگونه از تمامی این ابزارهای رایگان میتوانید مخاطب را جذب مقاله خود کنید و بازدید آن را افزایش دهید.
اگر تا امروز اقدام نکردهاید همین حالا لیست برترین شبکههای اجتماعی را در اینترنت جستجو کنید و در همهٔ آنها عضو شوید و اکانت بسازید. این ابزارهای رایگان سیگنالهای بسیار ارزشمندی هستند که باعث میشود محتوای شما بهسرعت در اینترنت پخش و محبوب شود.
لازم به ذکر است منظور از بهاشتراکگذاری محتوایتان در شبکههای اجتماعی، اشتراک گذاشتن لینک مطلب از داخل سایت روتوشر باشد. یعنی لینک مطلب را از سایت بردارید و آن را در شبکههای اجتماعیتان به اشتراک بگذارید.
13 نکته ی مهم در تولید محتوا و ویژگی های محتوای ارزشمند
تولید محتوا، مرحله ای از بازاریابی محتوایی است که ایده ها و موضوعاتی را که با توجه به سوالات مخاطب ساخته اید، واقعی می کنید. محتوایی که تولید می کنید می تواند در هر نوع و قالبی باشد، بهتر است ترکیبی از همه ی آنها باشد مانند، پادکست، تصاویر متناسب با مطلب، فیلم آموزشی و راهنما، متن کامل و دقیق، اینفوگرافی.
محتوای شما ثروت آفرین می شود اگر به درستی تهیه گردد، این فعالیتی پر درآمد در سراسر جهان هست.
شاید برای تولید آن 1هفته یا 1ماه زمان صرف کنید ولی تا زمانیکه محتوای شما تازه باشد و مخاطب به آن نیاز داشته باشد می تواند کسب درآمد کند. 13نکته مهم و کلیدی در زیر را رعایت کنید و با توجه به این ها محتوا بسازید.
1- پاسخ به نیاز مخاطب و کاربر
2- رفع دغدغه های خواننده
3-تولید بر اساس نیاز خواننده
4- داشتن بار آموزشی و یادگیری
5- خواننده را آگاه کند
6- پاسخ سوال کاربر را شفاف بدهد
7- کپی نباشد (به هیچ وجه کپی نباشد)
8- حاوی مطالب علمی،فنی، آموزشی معتبر و صحیح باشد
9- ترکیبی از انواع محتوا باشد: صدا،ویدیو،عکس،اینفوگرافی،متن
10- متناسب با فضایی باشد که برای آن تولید محتوا می کنید
11-منظم تولید شود و ادامه دار باشد
12-خواننده را جذب کند و باعث پایداری کاربر در سایت شود
13- باعث لبخند کاربر شود، از مطالعه آن و زمانی را که صرف کرده راضی باشد
محتوای ارزشمند یعنی، مخاطب بعد از اتمام محتوای شما در هیچ سایت دیگری به دنبال آن نگردد.
مخاطب مجبور نباشد برای تکمیل اطلاعات خود به سایت های دیگر مراجعه کند و هر آنچه را که می بایست بداند را در محتوای شما دریافت کند.
نمونه ای از محتوا که “همکار فروش” تهیه کرده است را می توانید در اینجا مشاهده نمایید، در پایان مقاله تصویری تبلیغاتی مشاهده می کنید که مربوط به “ثبت نام دوره پیشرفته روتوش عکس” می باشد. این تصویری حاوی لینک بازاریاب محتوا “همکار فروش” می باشد. اگر مخاطب بعد از مطالعه مطلب بر روی این تصویر کلیک کند و ثبت نام صورت گیرد، 50درصد از فروش به بازاریاب تعلق خواهد گرفت.
کسب درامد از تولید محتوا بدون داشتن محصول، نوشتن مطلب و مقاله پرسود ترین روش درامدزایی از طریق تولید محتوا می باشد. ما این مسیر را برای شما هموار کردهایم، تیم روتوشر در این راه کنار شما هستند. برای دانش بیشتر در این زمینه و اینکه بدانید چقدر این راهنما و مطلب مهم است در گوگل دربارهٔ افیلیت مارکتینگ و درآمدهای نجومی از سایتهای مانند آمازون تحقیق کنید.
اگر سؤالی برایتان پیشآمده است خیلی راحت در بخش تماس با ما میتوانید راه ارتباطی با ما را بیابید.